Äntligen sommar !

Japp nu e de sommar !
Pontiacen är ute och snart husvagnen ! så nu e de bara och beställa besiktnings tid till husvagnen , sen är de bara och andvända den , men vi har stött på ett problem när de gäller husvagnen ! vi har för få sängplatser i den !!!
Patrik har kollat på nya eller begagnade större husvagnar ! så jag skulle inte bli förvånad om han snart kommer med frågan om vi inte ska investera i en ny !
Ett problem är att vi inte år dra så mycke större husvagn med pontiacen på B körkort , så endera jag eller Patrik måste läsa upp vårat körkort ! ja vi får se vad som händer , men som sagt nu har jag sommar =D


Annars har jag inte gjort så mycke denna helg , de har varit jobb , har jobbat natt helg , och i dag när jag vaknade för jag va tvungen och gå på toa , så såga jag vad de va ör väder , och konstaterade att jag inte kunde ligga och sussa , så jag slog upp dörrarna till altanen på baksidan , och jag kan säga att de va varmt , ja de va nästan hett ! jag kunde bara ligga där i en timme sen va jag tvungen och gå in , pallade som inte med mera =)
Sen har jag inte varit så produktiv denna dag ! känner som inte för och göra något !
ska som börja och jobba halv 8 , så man går bara och väntar !
Patrik och barnen är i barsta och hällsa på ! så jag är helt ensam och övergiven , hade tänkt och rida i dag men de e lite för varmt , nu börjar de bli för varmt mitt på dagarna för och arbeta hästarna , de e något man måste lägga på kvällen , och då jobbar man typiskt !

Jag har fått värdens insperation på vad jag vill utforma min trädgård ! de e gerskgårdar , bågar , träd, plattor, alltan , blommor , dam  mm ja de e hur mycke som hällst jag skulle villja göra , de mesta skulle jag kunna fixa själv , utan att de behöver kosta en massa , men man ska juh ha lite tid över osso , och de existerar juh inte !

ja ne nu ska jag at och gå ut i solen igen 

see yaa !!! 

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Men lyllos er då!! Våran pärla står fortfarande inne ev att Robban ska åka upp ihelgen och köra den körbar om tatueringen på ryggen läkt bra..:)

2 Elli Caramelli:

skriven

Tyvär så ser det inte ljust ut på bilfronten :(

Vi ska ju tatuera oss imorgon, så då måste R ta det lugnt ett par dagar så det får läka lite på ryggen.

Och sen få besiktningstid på det.. Hmm.. snyft säger jag bara.. Sollefteå vet vi inte än faktiskt, jag är bra sugen på att åka då det var flera år sen jag var där sist. Men vi få se vad som sker,ska snacka med Robbelibobban så kan jag meddelar om vi åker ;)



Men självklart får ni sova över här, vi ska se om vi får nån barnvakt så kan ni få ett eget rum denna gång -hehe-

Hmm planer kan vi alltid fila ihop tillsammans :)

Det brukar vi vara duktiga på ;)

Kommentera här: