solen lyser från klarblå himmel !

Och jag har solat och barnen har lekt hela dagen =) livet är underbart !

Idag började vi dagen med fruckost sen så klädde vi på oss för en syckel tur till stallet , Rasmus orkade syckla hela vägen , och jag med hahaha , man kanske inte ha sådan dålig kondis i allefall hehehe , Ronja satt bakom mig i syckel stolen och skrattade i utförbackarna och satt och smiska mig i uppförsbakarna , för att de skulle gå fortare =) hahaha
ja och sen gjorde vi bort stallet och sen bar de av hemmåt på syckeln , väl hemma så va de hästarna här hemma som stod på tur och efter lite ute lek och stoj ,va de dax för luch och vila för Ronja , ja Rasmus han åt luch men någon vila finns juh inte för han , ellr jo han tittade på en film , de gjorde han ! medans jag höll på och grejja och stöka lite inne , sen när jag skulle ta kaffe vid 12 så gick jag ut på baksidan och där va de vindstilla så här har jag suttit sedan dess och nu e väll kl typ 4 , och de e väll dax för någon midda snart =)

Igår så stängde jag hage medans Ronja sov , så nu har Oden mera bete , men han vill fortfarande ha hö den lilla räkan men de kan han väll få
sen städade jag och tvätta , de vanliga sysslorna , sycklade även till stallet i går kväll , måste träna upp min kondis till vår ruset , de e juh bara 5 km men man vill juh inta va dö när man kommer i mål ;)
sen hände de väll inte så mycke mer !

Imorgon går jag på natt helg så man vet juh vad man gör i helgen , jobba och sova !
De har nu blivit klart med schema och vilka vi blir på de nya skift lagen och de ser väll ganska bra ut , men samtidigt så får man göra de bästa av situationen , men de blir nog bra , huvudsaken är att jag inte behöver jobba så långa pass och sen får Patrik ,jag och barnen helgerna tillsammans och de e mycke värt !!!
ja nog om jobbet !

ja ne nu ska jag njuta av solen sen ska jag starta grillen så blir de flikntastek till midda mumma ;)
 
bye bye !

Kommentera här: