Ny vecka !

Japp ny vecka ,och jag jobbar eftermidda !

Har suttit och funderat på hur jag ska lägga upp saker och ting !
Kommit fram till att jag måste ha en ny utmaning , förut va de och gå ner i vikt , nu när jag har klarat de så måste jag fokusera på något annat , för att inte lägga på mig allt igen , och inte deppa i hop ramför allt !
De kanske e de som har gjort att jag har varit deppad och less i höst , man kan juh testa !
Men vad ska jag fokusera på , finns juh så mycke ! men jag tror att jag ska börja träna ! 2 dagar i veckan måste man väll få till , måste ta och göra ett chema så jag hinner med allt som ska göras ! och även lägga in vilo perjoder kanske ! vila e ett måste =)

Idag så har Patrik farit till S-vall och gör av med alla pengar som vi fick för traktorn  ;) ne kanske inte riktigt ! sa åt han att han skulle köpa nå snyggt åt mig , så vi får se om han gör de =) men jag skulle tro att han inte gör de hihhi men de gör inge , älskar han lika mycke ändå =)
Själv så skickade jag pappa på skridskoskolan med Rasmus efter som Patrik inte va så sugen och ha Ronja med sig till stan , och de förstår jag =)
så nu sover Ronja midda och jag sitter och skriver av mig =)
funderar på om jag ska dra i gång en storstädning kanske , känner att de skulle va skönt och få rent i varje hörn och vrå , MEN de e juh så drykt och börja =D men städ nerven börjar rycka och då måste jag juh passa på !
De blir väll som de alltid blir ! man börjar MEN man blir inte klar och i morron har städ nerven slutat vibrera =/ och då e de kört !
ja nu ska jag ta och kolla färdigt på Idol missade de i fredags , sen blir de nog till och börja med opperation storstädning ! blir nog och städa hela veckan ;)

BYE BYE !!!

Kommentarer:

1 Elli Caramelli:

skriven

Vad fick du av karl din nu då? ;)

Kommentera här: