åååå va skönt !!!

Nu har Napprapaten knäckt och Massören har knådat så nu e man som en ny människa =) så i kväll så blir de jobb ! vet inte om de e smart men jag har inte råd och vara hemma mer =/ inte med tanke på hur mycke utgifter vi ha !!! jaja men de ska jag inte gräva ner mig i !!!

annars så händer de inte så mycke ! städar , tvättar och gör en massa andra hushålls sysslor =) har känt mig nere en tid nu men de börjar kännas bättre ! De har väll varit en komination av att jag har haft ont , inte sovit tillräkligt och att hösten har kommit !
Men de e konstigt jag har alldrig kännt mig höst depprimerad förut , har alltid tyckt att hösten e den härligaste årstiden på året , alla färger , den klara luften , finns inge härligare än en ridtur i skogen en härlig kall höst dag när solen skiner och alla träden har en härlig färg av gult ,rött och grönt ! Ler vid bara tanken =)
Men sen tror jag att jag har at så många planer på hur jag vill utforma min trädgård med blommor ,träd , frukt träd och annat , och då jag inte ar gjort alla grejjer så har de blivit lite av en stress facktor utan att jag har vetat om de , men nu har jag lagt de projekten åt sidan till våren ! och som sagt så har jag gjort något åt min nacke och rygg så nu känns de bättre på alla fronter =)
Sen hade jag och älsklingen min ett låååångt sammtal om allt i helgen om livet , om en massa saker och de känns som om vi kommit varandra närmare , om de e möjligt och komma varandra närmare =)

jaja n ska jag ta och funderra ut någon mat tills mina älsklingar kommer hem =)  

bye bye =)

Kommentera här: