en ny dag ...

... Med nya utmaningar =)

De blir en tur till Ullånger och införskaffa jung och lite andra växter , ska se vad blomster affären har att erbjuda ! 
Hadde tänkt och inhandla jungen i s-vall men vi insåg att de inte fanns plats i bilen för blommor ;) så de får bli till och stötta den lokala affären =) 

Sen ska jag hämta Rasmus och sen när vi har kommit hem så tänkte jag , om vädret fortarande e bra , att jag och barnen skulle gå en skogs promenad men matsäck =) 
Ska hämta kameran hos broder och se om jag kan få till lite bilder =)

Bye Bye ! 

Kommentarer:

1 Magda:

skriven

Hej!



Jo jag vet ju det. Men känns inte kul att väcka henen sju för att hon ska vara där 8-11. Betala 1200 kr sen får hon inte ens äta där.. :/

Idag ska vi till Ullånger :) Du kan ju höra av dig. Ta med ronja och kom å hälsa på hos pappa :P



Kram

Kommentera här: