Ont i ryggen :(

Ja nu har min rygg sagt upp sig !
De e den nya linjen på jobbet som ställer till de ! skulle jobba söndag natt , men de sket sig ! kom på jobbet och börja ställ i ordning för att brödet skulle komma , och kände att något inte stod rätt till me ryggen , men tjurig som man e så ska man jobba som om de inte e någe fel !!! men juh längre natten flöt dessto ondare fick jag ! till slut kunde jag inte andas riktigt , inte gå riktigt , och deffenetit inte gå upp för trappor !!!! så de va bara och fara hem ! Beställde en massage tid i går så på Onsdag ska jag dit , sen så i dag ska jag till ryggakuten, jag hoppas att hon kan dra mig till rätta =)

Ja vad har hänt annars då ! jo förra veckan spenderade jag med att städa och baka , rida och jobba ungifär i den ordningen =) Älsklingen fyllde år på fredagen , så då när jag kom hem från jobbet så va huset fullt me folk =) kul kul Elli och robban och deras barn kom upp på fredan och stannade till på söndagen , alltid lika kul =) vart några vin glas på fredan sen på lördan så for jag och Elli en sväng till Kramfors på boa och sen på kvantum och inhandla kvällens mat , de vart Taccos , tänkte först att jag skulle svänga ihop en tre rätters midda men jag orkade inte men de här vart kanon bra , så vi åt och drack och hade de mysigt , barnen och karlarna bastade men jag ,Elli och Marie kände inte riktigt för bastu denna gång !
Ne nu ska jag ta och ta e till kopp kaffe och sen vila !!!

BYE BYE

Kommentera här: