Dax och deklarera ! De e väll vuxen poäng ...

bild069 (MMS)

Dax och deklarera ! De e väll vuxen poäng elr ? Ja i allefall så skulle jag försöka klura ut hur jag räknar ut mycke avdrag jag får göra på resorna till och från jobbet ! Och jag läste och läste , och tänkte irriterat för mig själv att de va då klåen va dumt att inte skriva ut hur mycke man får pär mil ... Satt länge och läste och vart mer irriterad juh mer jag läste, gatt till slut erkänna mig besegrad av de dumma papperet och gick och fråga älsklingen ! Varpå han tar en snabb titt i papperet , och pekar - där står de ... Sådana gånger funderar jag på om jag inte ska färga håret blont elr skaffa starkare glasögon !!! Eller helt sonika bara ta de lite lugnare ! Och läsa alla sidor och inte bara skumma igenom dom ! Humm ja vad ska man säga de e väll bara och erkänna ibland har man helt enkelt inte alla hemma ! Nu ska jag ladda för en cykel tur till stallet ;) bye bye

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

hmm inge fel på blondiner.. blondiner är ett smart släkte serru lilla my

2 Marie:

skriven

klart ja förstår!! så lät lurar man inte en smart blondie:P

Kommentera här: