två dagar sedan !

Jo me vist ! hela två dagar sedan , huga jag som hade kommit i gång så bra =P

Sitter i soffan och hoppas på att jag inte åker på magsjuka !
Patrik fick åka och hämta Ronja i går , hon hade kräkts på dagis ! och denna gången värkar de va magsjuka huga mammas lill hjärta , hon har bara legat på soffan hela dan !
Och jag kände på jobbet effter andra fikat att jag fick ont i magen , trodde de skulle gå över , men de har inte gjort de hitils så vi får se vad som händer ... vill verkligrn inte ha magsjuka igen !

I söndags så va de juh fint väder elr a de va april väder ... de böra med sol och varmt , sedan kom blåsten , å snön , hagel osso sol igen , fick för mig och kratta gräsmattan där de inte va nå snö , rensade blomkrukorna och rabatten uppe vid andra huset,
börjar bli riktigt sugen på och sätta händerna i jorden nu =) men än e de inte frost fria nätter så jag får ge mig till tål ett tag till !




a ne nu ska jag ta och kolla lite på tv och hoppas på att jag inte behöver kräkas !!!


Bye Bye =)

Kommentera här: