Försova sig

ja de brukar jag göra ibland ... som i dag tex vaknade kl halv 6 och hjälpte P med barnen , gick och gjorde upp en eld för att jag skulle duscha innan jag skulle fara till sollefteå , så långt gick de bra , men sen gjorde jag felet och lägga mig på soffan , medans jag vänntade på varmvattnet ... vaknade 8 och då hade jag planerat och fara för och inte behöva stressa ... skulle vara i sollefteå på sjukhset kl 10 och jag hade ingen aning om vart de låg eller hur de såg ut där inne , och inte hade jag duschat eller tagit ut några hästar , så de va bara och lägga på en rem och springe genom duschen , ut med hästar och brumma gärnet till Sollefteå , och jag han dit och hittade rätt med lite margenal kvar på tiden =)
Tänkte att när jag ändå va där uppe så kunde jag passa på och gå på " stan" ehe, de va som om jag skulle ha gått i Kramfors ... så de vart inget choppande av jul klappar där inte , börjar få lite smått panik över att jag inte har fixat en enda klapp än ! men de blir väll som alla andra år man springer som en galning den 23 ;)

Iövrigt så va de hockey träning för Rasmus i går , passade på och fota lite på träningen ;)



I helgen som va så spelade dom sin första match och de gick väll inte allt för bra , eller jo dom va väldigt ducktiga , sen att motståndarna va ett rent 01 lag och har betydligt mer spelvana gjorde juh att dom förlorade med 24-0... men men de e bara bita i hop och komma igen ;) och som ni ser så vill han juh fortsätta stå i mål !

I övrigt går livet sin gilla gång , ska försöka röja här hemma lite innan de e dax och lägga sig , för i natt är de jobb igen , och helgen som kommer är full bokad , på lördagen så ska jag och Oden ut och träna i nordingrå och sen på Söndag så är de juh Hockey match uppe i sollefteå , så jag vet juh vad jag ska göra i helgen ;)

bye bye

Kommentera här: