fy och blää för magsjuka

Jag avskyr verkligen och kräkas ... men som sagt så kan man inte vällja om man ska ha de eler inte !
De började med ont i magen på Lördag kväll , så jag missade badtunnan hos grannarna och de va synd för de är så härligt , sen vaknade jag av att Ronja kräktes mitt i natten , ´de va bara ta reda på de och sen fick hon ligga i våran säng resten av natten , så när väckaren ringde kl 7 så va jag sååå illamående fick springa till toan ... inte kul !
Morfar fick rycka ut och skjutsa rasmus till hocky matchen som dom ledde ett tag  men slutade med 6-5 och de är betydligt bättre än förra matchen =)
Sen missade jag även skyltsöndagen i ullånger =(
Så nä de här va inte vad jag ville !!!

Men jag va juh på träning i Lördags  och de gick som hejsan de =) han är så ducktig min lilla kille





Min fina kille !
och de gick bra och köra trots att jag inte hade min bil med 4wd utan saaben som är framhjulsdriven .
MEN när vi skulle lasta och åka hem , bestämde sig denne unge man att han minsan INTE skulle in i transporten och han kan va riktigt tjurig när han sätter den sidan till , så jag och Mia höll på i 45 min och då hade vi tur för Emma och Magnus kom och kunde hjälpa till , men till slut så klev han in , avskyr hästar som bråkar när man ska lasta , som Sassan höll på i tre timmar för att hon skulle gå på , dom ska bara gå på ! som han gjorde när vi lastade hemma och som han alltid har gjort , fattar inte vad de va som gjorde att han inte ville kanske va de bara ett test eller något !
Tyckte inte att jag körde ryckigt eller tog snabba svängar , men jag körde extra försiktigt hem bara för att han skulle få en trevlig upplevelse så han eventellt går på nästa gång , kanske ska ta och lastträna lite mer kanske !

Nu ska jag försöka få i mig lite kaffe utan att kräkas ,

Bye Bye


Kommentera här: