kallt igen

Börjar bli måtligt less på kylan nu !
Igår hade vi ca 5- och i dag så är de 17- ute och de e månligt ute ! jaja de e bara och elda och ta på sig lång kallingar ;)

Nakdelen med kylan är juh att jag kan inte rida , de e klart att man kan , men man riskerar juh och förfrysa både händer ,fötter och kinder .
Sen så är juh inte hästarna klipta så blir dom svettiga tar de lång tid innan dom torkar och släpper man ut dom då så finns risken att dom blir förkyld och de vill jag inte !
jaja jag får passa på när de e lite mildare !



som ni ser frusen natur !

Ja magsjukan verkar hålla sig kvar lill sessan kräktes igen i morse :/
men för mig har de blivit bättre , men vågar fortfarande inte äta så mycke !
Men de jag äter får jag behålla och de är juh ett pluss =)

nä mer kaffe och sen släppa ut hästar

Bye Bye

Kommentera här: