tröööööt

vansinigt trött efter bara 4 timmars sömn så vore de märkligt om man vore pigg =)
Men de e bara och gilla läget , jag får juh sova i natt och de är juh ett pluss !

I morgon ska jag och Oden ut till n-grå och träna , ska bli så kul , har dock inte rede så mycke de senaste 2 veckorna som jag hade planerat , har varit så nedrans kallt , så vi står fortfarande och stammpar på med höger galoppen , jag hoppas att de snart lossnar.
Ikväll ska jag fixa manen på Oden så han ser ut för något , just nu ser han lite , ja vad ska man säga , troll kanske skulle vara passande ;)
Ingen som har en klipp maskin som jag sklle kunna låna ? skulle villja klippa pälsen på han också , tänker de fortsätta vara så här kallt så är de inte bra om han blir allt för svettig och sen tar de så lång tid för han och torka och då fins risken att han blir förkyld och de vill jag inte !

Har lite små planer på och åka en sväng till Kramfors för och handla lite foder och ett par ridvantar , har lyckats drulla bort ena av mina vantar , och rida utan i 15 minus är inte att rekomendera ;) sen ska jag även kolla om dom har rånarluvor , nej jag ska inte råna en bank , de vore bra och ha en när man rider så man inte för fryser kinderna =)

Surfade runt på Hööks och hittade några saeker jag sklle vilja ha
så jag bjder på en lite önskelista från Hööks !




Detta träns fast i svart =)




Är de någon som rider i denna sadel ? är den bra / dålig ?
Det är en syntetssadel från hööks . tänkte den kunde funka som första sadel , sen får jag se om jag köper en annan längre fram !

Nix detta går inte !
nu en kaffe kopp och sen ev Kramfors

Bye Bye

Kommentera här: