farbro blå mitt i gatan står

jaaaaa och vem har inte bälte på sig .... jo jag !!!! huuuuur dum får man bli ! 1500 kr fattigare , men nu lämnar jag inte gården me bil utan och ta på mig bälte , så fort jag sätter mig i bilen kommer jag och tänka på poliser ! och då tar jag på mig bältet ... bra , givetvis men en dyr läxa , kunnde ha gjort en massa annat för dom penngarna! och de e juh en billig livförsäkring dessutom ... och de va de , de va inte bara en polis elr två utan tio st ´... i Kramfors ... huga huga ... darrade som ett asplöv när jag vevade ner rutan , och höll inte på och få upp körkortett , jag har nog sjukt stor respekt för poliser , dom e juh inte mer än människor som jag , men ändå !!! 
Nä en snabb uppdatering blev de i sena timmen , en längre kommer kanske ;) 

Natt natt Zzzzzzzzzz 

Kommentera här: