Natt vecka !

ja då e man vaken på natten och sover på dagen ! inte kul ... men man måste väll , i går träffade jag familjen i en halvtinne och de suger ! men i dag blir de bättre ! börjar inte fören kl 23 så de e ett kort pass så då får jag sussa barnen och spendera tid me älsklingen osso =) och gulla med hoppla hästarna innan de e dax för och rulla ut till jobbet , hade planer för och rida i morse när jag kom från jobbet , men efter 12 timmars arbeta sååå va jag ganska tröt så de vart till och fara hemoch sova i stället =) .

ja nu ska jag till och lägga barnen och sen fara och ta in hästar

bye bye =)

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

ibland så är de bara att gilla läget, man vill ju inte jobba varken kvällar helger nätter.. eller egentligen vill man ju inte jobba alls men tyvär så är de bara bita ihop å gilla läget

Kommentera här: