Feb. 6, 2010

haha måste bara berätta , förra lördan va jag och familjen i sunsvall , även min mor va me , vi skulle nämligen försöka hitta kläder till henne som hon skulle ha på ett bröllop , och de va inte lätt , slutade med att vi va inne i en affär i ca 4 timmar och hon provade och provade , och eftersom de inte va så vidare billigt där så ville inte jag prova så mycke , fanns mycke fint , men priserna va liiite väl höga för min smak , men inte mamma ! Rut hette föresten butiken ligger bredvid gina treco på birsta , jaja efter ett tag så vart jag less och vänta , tänkte de e väll lika bra och fördriva tiden me och prova lite kläder , de skulle jag inte ha gjort ... hittade ett par byxer som va både härliga och ha på sig , och sen sjukt snygga , kommer och lägga ut bild på de sen ! hittade även en typ bolero fast den såg ut som en jacka , så de vart till och investera , när vi kom till kassan så ville mamma ge mig dom kläderna , ja vad säger man =) tack tack snälla snälla mamma !!! sen vart de till och skynda till ikea för mamma skulle ha gardiner till bröllopet hon och pappa ska på ! medans mamma va in på ikea så åt jag och Ronja sen kom även mamma och rasmus och åt , och när de va kaffe så kom även älsklingen , han hade släppt av oss , han kände att de bara skulle bli för mycke och gå på birsta med mamma och mig ! han tycker de e nog och gå med mig !! =)  

Sen övriga veckan har de i princip bara varit jobb !
Idag så va de planerat träning i n-grå men de vart inställt pga att Sara själv skulle träna ! de e juh sånt som händer , får träna själv hemma i stället , de känns bra att de inte vart någon träning , de har inte funnits så stora möjligheter till och träna de två senaste veckorna , har de inte varit snöstorm , så har de varit 30 grader kallt , och då e de inte så trevligt varken för häst elr ryttare och va ute ! men nu verkar de bli behagligare temperaturer och mindre snöstormar så nu ska de tränas , tränas och tränas så han kan gå i form både i skritt , trav och gallop, nääää inga höga krav här va ! hehe men han e så lätt lärd så de ska nog inte bli några problem =S host harkel

Tro vad de blir för kul i kväll då , de e juh melodifestivalen kanske man ska ta och införskaffa en massa gottigott och bädda ner sig i soffan och kolla på de !?
Ja vi får se , vi får se !

ja ne nu ska jag ta och hjälpa ronja och rasmus på med kläder för dom vill ut och busa i snön , som Rasmus så fint formulerade de hela ,föresten har hittat kabeln till kameran =D så nu kan jag fixa bilder igen hehe

vårat sovrum innan , har har vi hunnit och riva ut heltäknings mattan , som va vit , elr ja smuts grå =)


Så här ser de ut nu =) lite skilnad e de allt hehe

så nu ska jag ta och ta på täckbyxer och ut och leka med barnen , på åter hörande ;)

Kommentera här: