Äntligen har klänningen kommit ! Fick ett ...

bild022 (MMS)

Äntligen har klänningen kommit ! Fick ett mail i går att den hade kommit och då va de bara och ta bilen och brunna i väg och hämta den :) och den passade ! Va lite rädd att den va för liten men som sagt den passade hihi . Vart juh en smula arg på mig själv för att jag hade gott upp 10 kg så jag har jug varit strängare på godis och dyligt och de har gjort sitt , vägde mig i måndags och hade tappat ett kg på en vecka så nu e de 9 kvar , innan västerås så ska jag ha kommit ner till de jag vägde innan ! Ja just de va på förällera möte i tisdags och fick träffa Rasmus nya lärare , en lärare som jag hade när jag gick i skolan ! Fatta att man kände sig gammal ! Men de e väll inget mot vad hon känned sig :) men en läskig sak e juh att jag har fortfarande samma respekt för hon nu som då ! Så jag ser inte fram i mot förällera samtalen när man sitter där själv med hon :-| men men de ordnar sig nog ! Får försöka jobba bort de mesta av respekten under sommaren , jag e juh vuxen nu eller !?

Kommentera här: