jojojo....

Fy på mig vilken dlig uppdate de har varit här , men jag har samlat på mig en del bilder denna vecka som jag tänkte lägga ut , då blir ni väll ändå lite glada ?!

De första blir lite bilder på vårat projekt "lon" min underbare man som försöker och oftast lyckas med de han tar sig för har gjort ett jätte bra jobb hitills och jag e så stolt över han =)


Nu i dag så ser de lite anorlunda ut , hela formen e på plats och även armeringen så i morgon så är de jutning som e inplanerad =) ja kommer naturlit vis dokumentera så uppdatering kommer !

På lördagen så va jag och Oden ute i N-grå och träna och som vanligt me den hästen så över träffar han alla mina förväntningar !






Ja och sen när jag kom hem vad tror ni stod där och glänste jo denna skönhet =)



Så de vart en tur till startskottet i Timrå ! så nu e sesongen offisiellt i gång =)
Men älsklingen får nog byta generator innan nästa tur ! liiiite pinsamt och få motor stopp mitt i crusingen och sen försöker man vrida på nyckeln och bilen e sten dö !!! men som tur va så va man just på en crusing och mentaliteten på dessa samankomster e något utöver de vanliga, bilen mitt i mot vevade ner rutan och medelade att han gärna lånade oss startkablar och ström , och sen va de bara tuta och köra ;)

men nu blir de sängen

mer bilder från crusingen kommer senare =)

Kommentera här: