Snö så långt ögat når

yes snön kom :)
nu börjar den rätta jul känslan infinna sig !

Hade planerat och rida idag , men blåsten och snön satte stopp för de , får se om de lugnar ner till kvällen så blir de en tur då , och om mitt ben och rygg har sluta gjort ont , börjar bli måttligt less på min rygg nu !
Skulle va riktigt skönt och slippa smärtan ett tag , de blir till och ta en piller kur igen , vill inte men vad ska man göra

Min fina (lilla) kille =)

De börjar dra ihop sig till julklapps köp så jag måste börja fundera på vad man ska ge till alla och vilka man ska ge, och sen blir de till och riva ner gardiner till helgen och sätta upp julgardiner och pynta , ska inte hålla på dan innan 1 advent och slänga upp gardiner mm .
funderar på om jag ska skriva ner allt jag ska göra på ett papper och planera när jag ska göra de!

oooo i helgen så va vi hela familjen upp till mammas och pappas kåta, eldade och grilla korv , mysigt värre =) båda mina bröder med respektiva va också med , och givet vis hela barna skaran =)

ja nä nu ska jag ta och krypa ner i sängen trött som en gnu efter natt jobb !

Natt natt

Kommentera här: