fruktansvärt länge sedan =)

japp de kan man lungt säga , men som sagt sommaren ska man juh inte sitta inne och blogga kanske , sen har jag väll inte haft någon större insperation häller, men nu så ska jag försöka plinta ner några rader var dag =)

I sommar så har de juh hänt en hel del , bland annat har vi lyckats juta båda kant socklarna till lon , fyllt igen runt om och en del innuti , nu håller vi på och ska regla nästa helg så vi får upp plåt väggarna innan snön kommer, tur man har en man som damsuger blocket och tindningen efter fynd .... han hittade plåt väggar , portar och fönster för 2900 och om vi skulle ha köpt nya så skulle bara plåten ha gott på 6000 och då skulle vi inte haft fönster och dörrar , så de va ett kap =)
Sen har vi köpt en ny husvagn och fälgar åt pontiacen ... våran semester spenderades nere i västerås ,med goda vänner som bestämde sig för och slå till och gifta sig =)
Vad mer ha hänt.... Rasmus har börjat spela hockey och e ganska bra på de med tanke på att för ett år sedan så åkte han med en stol framför sig =)
Sen har jag haft en muskel inflamation i ryggen som gjorde grymt ont , men nu e de bättre , inte riktigt bra , men bättre ... vad mer äh jag kommer inte på nå mer så de får vara ;)
nu blir de till och fara och släppa ut mina hästar ,sen en tur till kramfors och köpa spån ...

Bye Bye !

Kommentera här: