Samarbeta mobil samarbeta !!! Äntligen h...

mms_img67680 (MMS)

Samarbeta mobil samarbeta !!! Äntligen har jag och mobilen kommit överens ! Här är en bild på mina stövlar är tok nöje med dom , längtar tills jag får prova dom på :-D han är bra duktig min älskling ! Förhoppningsvis kommer han hem med dom i dag ;-) Känner mig rätt taggad inför kvällens träning , allt handlar om inställning har jag hört :-) nä fika lite på jobbet sen jobba lite mer så kommer nog även denna dagen och gå :-) hej hej

Kommentarer:

1 Susanne:

skriven

Jaa jäääääklar vad läcker dom blev! Snacka om att ingen annan lär ha likadana! =D

2 helena:

skriven

haha nä dom är rätt unika ;)

3 Sussi:

skriven

Kolla vad jag hittade föresten vad jag har fotat för något år sedan! En Oden på Dannero!



http://www.haststam.com/raser/bilder/o/OdenCross.jpg

Kommentera här: