onsdag

Ja jag ligger lite efter ;)
Men iaf så var Onsdagen inbokad i minsta detalj !
klev upp kl 8 ,var vid stallet vid halv nio , släppte ut vildjuren ;)
sen begav jag mig till Älsklingens jobb för och bestämma hur mina ridstövlar ska se ut
och så här kommer dom och se ut



Dom kommer bli i svart lak med vit söm så fina kommer dom och bli =)
och det kommer och vara denna modell




Ja sen va de bara i väg till kramfors för och hämta spån och köpa foder !
är så glad att jag har Kingcaben perfekta blien till mina ända mål ;)






Sen när jag hade mockat och tagit in allt spån och foder och skulle åka hem så passerade jag dessa sömntutor som låg och solade sig i värmen så klart är det min två som ligger och lata sig =)




ja det va onsdagen de !

Kommentarer:

1 Susanne:

skriven

Vad jobbar karln din med? Men ååh var kul med nya ridstövlar! Är det något de gör på beställning? Jag har så sjukt svårt att hitta några som passar mina jäkla ben till HUMANT pris!

Kommentera här: