Slänger in ett litet inlägg så här på kväl...

img_4874 (MMS)

Slänger in ett litet inlägg så här på kvälls kvisten :) fick ett infall idag och tog på mig spring skor å lämpliga kläder och skjutsade Rasmus på fot bolls träningen , så Medans han tränade så sprang jag elljusspåret 3 km !!! Och vist vart att jag gick i dom värsta backarna men jag försökte springa så långt de gick i backarna ! Så nu till nästa gång så vet jag vart jag gav upp nu i dag så nästa gång ska jag tvinga mig och springa längre i backarna ;) det va så kul så jag tror det blir en tur hemma här i morgon med om jag inte har allt för mycket tränings värk det vill säga ;) så när jag å Rasmus kom hem så startade vi bastun för både han och jag va genom blöta och kalla efter som det regnade på rätt bra där ett tag och jag säger bara de ... så otroligt skönt det va !!! helt underbart med bastu , vart även lite hemma spa så nu mår man väldigt gått ;D nerbäddad i soffan ! Slänger in en liten ego bild ! Blir så tråkigt utan bild ;)

Kommentarer:

1 HasaSlasa:

skriven

http://www.unique-vintage.com/

hette sidan jag pratade om...=)

Kommentera här: