På gnäll humör !

Ska de fortsätta med denna kyla och och snö ?
Det känns som om de aldrig kommer och bli vår !

Om de ska de så önskar jag mig ett eget uppvärmt ridhus ! obegränsat med pengar på banken ! och ett eget stall ...
är så less på att bilen inte startar pga att det är -27 ute är less på förkylningar , nu har Ronja varit skräpig i en veckas tid , förra veckan låg jag i feberg och hosta från söndag till onsdag ... och sen visade temperaturen ute -27 och då är de ingen idé och rida , va hade juh kommit i gång så bra , de hade börjat lossna med galoppen , nu måste jag väll börja om helt enkelt ...känner värkligen att jag inte är på ett trevligt humör i dag , men de skulle en dag med trevligare temperatur och solsken råda bot på , konstigt ur vädret kan påverka ens humör på detta vis .



detta säger jag nej tack till nu !



Ja tack !!! gröna gräsmattor och inge snö så långt ögat når !

Jag har lovat mig själv att till sommaren så ska jag aldrig oavsett hur varmt det är ska klaga på värmen ...


Så nu har jag fått klaga så nu ska jag lägga ner de =)

Har juh lovat bild på transportskydden jag köpte och här kommer dom =)



Är väldigt nöjd med dom , men som sagt han gicklite roligt med dom när han fick prova dom för först gången hihi=)

bjussar på denna bild med , damerna i stallet ville inte riktigt vara med på bild ;)



Så de vart två rumpor i stället !

Nu ska jag koka lite kaffe och mysa med lilla fröken , för de t är väll de man gör när man får en bonusdag hemma =)


# Helena #

Kommentarer:

1 Soffan:

skriven

Jag håller med om att man blir gnällig av detta väder. Jag ser till och med fram emot 10 plus o lera just nu. :-)

2 Elli Caramelli:

skriven

Riktigt tjusiga skydd! :D

Och man får faktiskt gnälla när det kommer till denna eviga snöööööööö!

Kommentera här: