2011

ja både jul och nyår har varit , tiden går så otroligt fort nu för tiden , vet inte riktigt vart dagarna tar vägen !



Julen spenderades med familjen först med min mamma och pappa och syskon på den härliga jul frukosten , sen vart de till och fara till Patriks mamma och Pappa för paket öppning och mer mat ,
Det va riktigt skönt och inte fira här hemma , viste de e skönt och inte behöva frakta rumpan och paket hit och dit , men de e bra mycke mindre och förbereda men samtidigt så får man juh de som man vill ha de om man har den hemma  =)

Det nya året spenderade vi med Elli, Roban och deras barn här hemma , super roligt som vanligt =D
Till nyårsmidda vart de ...

-Smördegsbakad fläskfilé med potatisgratäng och rödvinssås.
-Vaniljpannacota med rårörda hallon

Och sen en del drinkar



några av alla drinkar som Elli och Robban gjorde =)

lite mer bilder från dagarna 4






så lite bilder på barnen , med bus i snön =)

Sen är de juh ett nytt år , och då ska man väll ta och sätta upp mål för sig själv , kan lugnt säga att jag har ett givet mål , har juh fuskat en hel del sen föra våren ...

såååå nu blir de hårdkörning på GI för min del

här kommer lite mål från min sida !

- 15 kg till sommmaren !
- Ställa upp i en Dressyr tävling till hösten
- bli en snål PiiiP ;P
- Bli mer planerad ....

så fyra mål till och börja mer de ska jag nog klara av

oj oj ett långt inlägg de här , men de blir juh så när de va ett tag sen man uppdarerar och jag hoppas de blir bättring på den fronten =)




Kommentera här: