tränings dags !

ja idag så va de juh träning ute i riduset , gick alla tiders :D
Fick göra övergångar från trav till skritt och tillbaka till trav och de klarade han galant , sen skulle vi galoppera , ååå jisses säger jag bara vänster gick hyffsat ,men höger huga huga , nu har vi lite och jobba på till nästa gång , stärka upp höger sidan så han orkar böja / bära upp sig i galoppen tur de är ett tag till nästa träning ;)
Red på vanligt tränsbett idag och de funkade riktigt bra , vissa gånger kännde jag han knappt i handen =)

min fina fina kille





Lite bilder från dagens träning =)

Måste verkligen köpa en ny filmkamera så jag kan föra över till datorn och lägga ut !
som sagt han va riktigt fin och rida idag

neh nu ska jag fara på ica en sväng och handla lite och äta , känns att jag inte har ätit något under dagen .... inte bra , men jag har inte känt mig hungrig fören nu , så som sagt ica sen Mat !

over and out ;)

Kommentera här: