första veckan på semestern!

jaaaa =D och så underbart det är och jag har hela 6 v och se fram i mot , och det bästa av allt är att jag och P har hela 4 veckor tillsammans =)

Hästarna går här hemma på grön bete och mår gått , Oden har vilat i snart två månader vilket inte va riktigt som planen va , men ibland blir det inte alltid som man planerat  ! tyvärr men han mår alla tiders och har en härlig rund mage ;) så som sagt det lär bli långa härliga promenader i två veckor sedan lite lättare ridning framöver !
När vi red hit dom så kändes han lika fin som sista dressyr passet inte stum i munnen eller något sådant och då hade jag sassan som hand häst dessutom , funderar på om hon ska få följa med lite oftare på våra turer och se om man kan få bygga lite rygg muskler på hon så hon inte blir allt för svank ryggad så här på ålderns höst !

Och i lördags så fick hela släkten vara med om en rejäl överaskning =)
Min storebror Markus gifte sig med sin Sandra =D på deras sons dop och jag fick äran och köra brudparet i Pontiacen och även agera fotograf vilket va riktigt kul ! hade värdens prestations ångest över bilderna ... dom måste juh bli bra man har juh som bara en chans =S men som tur va så blev dom allra flesta bra och huvudsaken är att brudparet är nöjda , viket dom sa att dom va =) sedan gjorde jag även Sandras naglar .
haha När vi satt och höll på med naglarna så sa Sandra något roligt eller roligt och roligt , men det va en reflektion hon hade gjort ! Helena du kan det mesta du , ena dagen är du ute i skogen och kör motorsåg och traktor för att nästa dag fixa mina naglar ! du e bra på det mesta ! ja jag kommer inte i håg orda grant , men något i den stilen ;) du får rätta mig om jag har fel Sandra =)

Ja här kommer ett urval av bilder










ett litet ax plock av bilder =)

Nej nu ska jag skjutsa lilla fröken på dagis sedan blir det handelsträdgården med mor för köp av blommor =)

höres hej =)

Kommentarer:

1 sandra:

skriven

Jätte fina bilder Helena du ska vara mycket nöjd, och jag håller med Sandra du kan det mesta du:)

Mvh sandra W

Kommentera här: