Regn, regn och åter regn

Det märks att det är Midsommar snart, för ja det regnar på rätt bra idag ! 12 grader och ös regn !
Men men  inget att gråta över  sommaren kommer väll så småning om , kan man juh hoppas på iaf !

Hade planer på och dra lite ris och ta fram motorsågen för och kapa upp lite träd som ligger och väntar på och bli ved, men väder gudarna ville inte vara på min sida !
Och någon ridning elr promenad är juh inte och tänka på just idag =/ inte just nu iaf !!!
Har jag tur så lättar det upp lite senare !

ja i går så gjorde jag i ordning alla blomlådor jag har så nu har man midsommarfint, tömde även ur dammen och rengjorde den och satte dit pumpen  nu ska de bara fyllas , men det sköter juh tydligen naturen ;) och sedan klipte jag även dikeskanterna framför huset !
Ja jag känner mig som värsta trädgårdsmästaren höhö !!!

Så här vart blomlådorna !









Nu ska jag bara komma i håg och vattna dom också ;) det kan bli ett litet problem !

senare efter maten for vi till Barsta en sväng för och hjälpa Patriks bror med båten, och vilken båt han har skaffat! vill ha !!! har tyvärr ingen bild på hon men jisses vilken båt !!!

Nej nu verkar det ha lättat upp så nu ska jag passa på !

Trevlig midsommar helg på er alla , och kom i håg , ta det lungt med sprit intaget i helgen !

Kommentera här: