barmarksträning!

Rasmus hade hockey avslutning på söndagkväll ute på hallen och där de bjöds på fika och sedan prisutdelning !
Efter de så hade tränarna fixat ett papper med barmarksövningar vilket Rasmus tyckte va en bra idé

- Mamma jag tar ett sådant papper så kan vi träna !
- ehhe vi?! säger jag lite tveksamt
- ja mamma!
ja jo gör så du så tränar vi !


När vi kom hem så visade jag han hur man gjorde alla övningar
Han gjorde 28 sittup, och sedan ville han att jag skulle göra de !!! så de va bara ner på golvet och köra på ! märk väl att jag hade grym träningsvärk sedan Lördagen och det här gjorde inte saken bättre !

Ja så här ser papperet ut !



vet inte om jag skulle klara av och springa 2,5 km =O
och 6 km cykling hua !
tur att man bara behöver göra en sak !





Rasmus klarade av 15 riktiga armhävningar !
själv så klarade jag bara 10 !



ja ni ser ... men jag har juh sagt att jag ska börja träna så det här är juh en bra början , sen så är de juh alltid bra och ha någon som drar ut en !

hej sverjs !

Kommentarer:

1 SuzieQ:

skriven

Vad fin design =)

2 Marie:

skriven

WOW!!! snyggt!!!

3 HasaSlasa:

skriven

härlig design, fräsch! och jag tror att jag ska ta och härmas och skriva ner de där listorna...=)

snart ska vi hjälpas åt att skratta igen...;)

ä du me....? ;)

haha

4 helena:

skriven



haha ja Sara de låter bra , skratt får man aldrig nog av



Ja e me....! ;)

Kommentera här: