Träningen avklarad !

Fina underbara häst !

Ja de låter lite roligt jag vet , att ena dagen läsa att inget fungerar för att nästa dag läsa att allt funkar , men det är verkligen så ...
Idag va han hur mjuk och fin som hellst i en stabil form och lätt i handen och spenstig i steget , ja jag säger då de ... han va helt klart underbar och sitta på idag !
Även högergaloppen gick bättre , fattningarna blev inte riktigt bra men han fattade dom och galopperade på volten utan att flyta ut på öppna delen =) men fort gick de ! och så vidare sammlad va han inte . men han gjorde de =D framsteg .
Fick även sitta ner på han bitvis ... och hjälp säger jag bara , JAG behöver träna lite magmuskler och rygg , mina jumskar säger jag bara , mina jumskar !!!

Sara tyckte även att vi skulle ställa upp i dresyr tävlingen dom ska ha i Kramfors den 30 april , dom skulle ha en speciell klass för travare ... men jag vet inte , det va juh de här med och sitta ner och sen galoppen ... men de är klart man kanske skulle vara med och sen kan man juh ha de som refrens pungt , kan juh vara bra så man vet vart vi ligger och vad vi behöver jobba mer med , samtidigt som jag vet vad vi behöver jobba mer med ;) ja jag vet inte hur jag ska göra ,

Vad tycker ni ?

här kommer bilder i från träningen !



snyggingen <3















så en liten bild bomb så vad sägs ska jag anmäla mig eller inte ?

Kommentarer:

1 Elli Caramelli - Rockabilly Love:

skriven

Helt klart att du ska anmäla er :)

det är ju som du säger en speciell klass för travare, och jag tro ni kommer klara er bra =)

2 Susanne:

skriven

Klart ni ska komma och jag har tävlat LD på klubben där jag helt enkelt sa till domaren att jag kommer rida lätt för hästens skull och det var helt OK! Ta det som ett träningstillfälle :) Min tant ska vara med.

Kommentera här: