Ronjas nya frilla !

I går kväll när jag skulle göra mig klar för och fara jobba (börjar 23:30) så kl va kring 22:30 när jag går in på toan för och borsta tänderna , och där bredvid handfatet ligger till min förskräckelse en stoooooor hög med hår !
Rasmus kan det inte vara efter som han är ny klippt ! går in till Ronja .... ååååå då har hon klippt av sig luggen är väll 5 mm där nu , och sedan bakom örat har hon klippt lika kort , och resten på den sidan hade hon klippt jäms med örat .... och sen på motsatt sida hade hon klippt längs med örsnibben ! och sen hade hon sparat det långa håret mitt bak ! (hon kom väll inte åt det) så det va bara och väcka henne och försöka klippa till det någorlunda ... typ klippa bort det långa som va kvar ....

Ja så här blev resultatet ! efter att jag klippt till det i dag !







Det är fortfarande lite kortare på ena sidan och fram ifrån va det inte mycket jag kunde göra , det får helt enkelt växa ut lite så får man klippa till det eftersom



detta va innan jag började klippa till det !
men som sagt klippte inte mycket fram till det hade hon gjort så bra själv !!!

Nej nu blir det till och jobba sista natten sen får vi se vad helgen har att erbjuda =)

hej !



Kommentera här: