blääää

japp håll i er nu kommer en hel massa klagande ...

nä inte riktigt men nästan ... har under en tid haft ont i huvudet , och jag har inte varit den som har haft problem med huvudvärk men nu jisses !  föra veckan så klev jag upp med huvudvärk , for till stallet där det bara blev värre , åkte bara hem och la mig på soffan och drog ett täcke över huvudet , ville bara ha mörkt och tyst , det va så äkligt hade så ont att det bara flimmrade framför ögonen och allt snurrade , ville bara gå och kräkas, har alldrig haft migrän men kan tänka mig att det är så det känns !!!
ja jag sov bort söndagen helt och hållet sedan iväg och jobba natt ... kände mig rätt pigg men efter ca 5 timmar av gående oh stående och lyftande , damsgande mm så ville jag bara lägga mig ner och skrika, ont i höfter och fogar så det bar sjöng om det , sedan samma dunderhuvudvärk som på dagen och för och toppa det så tar vi lite ichias också samt att jag höll på och svimma tre ggr under natten ....
vart sama natten efter så på tisdag morgon så ringde jag till bm för och höra mig för lite ... och hon tyckte att jg skulle komma in så vi fick ta lite prover och kolla läget ... så på Onsdag så vart det provtagning ... visade sig att jag hade lågt blodtryck och dåligt blodvärde ... fick börja redan nu med järntabletter ... suck !!! Fick även ett annat bälte för fogrna som jag kan dra åt mer ... men den hjälpte föga , resulterade bara i att ichiasen blev värre ! så det är som och välja mellan pest eller pest !!!
Hon tykte även att jag ska ha stödstrumpor mot blodtrycksfallen ... japp känner mig inte bara lite gammal !!! har inte köpt några strupor än , får se om jag gör det överhvudtaget !
sedan så sa hon även att alvedon inte va nå farligt och ta, men jag funderar ändå på om det är bra och ta det dagligen , för det går inte en dag utan att jag har huvudvärk eller fogvärk eller ichias gärna allt på en gång och så en enorm trötthet ...
Men man ska inte klaga fins säkert dom som har det värre !!!
Bara och bit i hop och jobba på ....

Ja än så länge så har jag inte varit lika trött som innan , fortfarande trött men inte lika myket ! så järnet har hjälpt på den biten , men jag har fortfarande ont i huvudet och svimfärdig till och från ...

men som sagt det går juh över ... kände bara för och klaga lite ;)

slänger in en liten bild på kulan i v 22



ja nu har jag fått klaga av mig lite =) så nu ska jag ta oh göra mig klar för lite jobb se hur det går

höres hej


Kommentera här: