Våren vart är du ???

Saknar vårsolen så otroligt mycket just nu , skulle behöva den extra energin som solen tillför ... Men en del vårtecken har vi själv skapa bland annat så har husvagnen fått komma fram från vinter vilan :)
Ååå ni som har husvagn vet hur det luktar , sååå gått :) och Den lukten tog mig genast tillbaka till Västerås och semester längtan till sommaren vart oerhört stor då kan jag tala om :O

Men idag smattrar regnet mot rutan och det är Inge vidare ute väder.. Känns mera som en höst dag än vår :/ jag som hade planerat och kolla hagen åt hästarna , får nog ta på mig regnkläder och stövlar , tur man inte är gjord av socker ;)

Sedan måste jag fixa spån denna vecka , samt att vi åker till stora staden s-vall i morgon :)
Måste hitta kläder som vi ska ha på bröllopet 8/ vilket inte kommer och bli det lättaste för min del ska jag tala om för er ... Samt att jag skulle behöva en vår jacka som jag kan stänga !!!

Haha ja vilka bekymmer, tror ni att man får komma i mjukisbyxer :P

Lite bilder på husvagnen i dagsljus :)
Samt på Pontiacen som håller på och få en skönhetsbehandling ... Hoppas på att han kommer och blänka halva sommaren iaf ;) det ser lovande ut ...

Sista bilden är det bara framskärmen gjord inte förra dörren vet inte om det synds någon skillnad på bilden men i verkligheten synds och känns det jätte mycket :)

Kommentera här: