bilder ,bilder åter bilder

Jo ni det har juh blivit en del bilder i sommar , men det tråkiga är att sedan jag skaffade iphonen så knäpper jag bra mycket mindre bilder med den vanliga kameran ... och vist det blir juh knäppt och förevigat , men det blir juh inte lika bra ...
Ja i vilket fall så har jag rensat systemkameran och lagt in alla bilder på datorn , bland annat så såg jag att jag hade en hel del från Rasmus skolavslutning , västerås och junsele ... så det tänkte jag att jag skulle visa här fram över kanske =)

Annars så går vi bara och väntar , är juh inne i v 39 nu och har förvärkar var och varannan natt !
och det gör juh att man tror att det ska komma i gång tidigare !
De senaste två v har varit riktigt sega , har juh sagt hela tiden att jag är så förvånad över hur fort tiden har gått , det får jag juh äta upp nu !
Helt sjukt hur besviken man kan bli av och inte ha ont , eller att det onda går över, vill så gärna att det ska komma i gång av sig själv denna gång !
men som sagt det lär juh visa sig om inte annat !
Sist jag va hos BM så sa hon att huvudet va fixerat och att den låg långt ner i bäckenet, ska dit i morgon så jag ska fråga om hon inte kan känna om det har hänt något !
Efter som jag har haft ordentliga förvärkar så kan man juh tycka att livmodertappen ska va bort iaf , men jag ska inte hoppas en massa ... det är juh bara jag själv som blir ledsen och besviken !

Oj vart ett bebis inlägg i stället för bilder ;) jaja lät bara fingrarna och tankarna löpa fritt över tangenterna så de vart de det vart !

Kommentera här: