Fredag den 17e !

 Ja så va juh datumet äntligen här !
Men ingen bebis än !
Hur mycket jag än har försökt att intala mig att den inte kommer och komma före eller i tid !
Utan att vi kommer och få vänta på den i två v till !
 
Känns inte så kul och vakna varje morgon och det inte har hänt något !
Det är liiite jobbigt att nästan varje kväll denna vecka när jag har lagt mig har förvärkarna kommit och att det bara är förvärkar och inte riktiga , och dom håller på till tre sedan så från tre fram till 6 så är jag uppe och kissar minst 2 ggr , sedan far juh Patrik och jobbar ... och barnen dom vaknar juh kring 7 =)
 
 
Så bebis du får mer än gärna ta och bestämma dig för och komma ut !
Jag har försökt med lite av varje för och få det och komma i gång , men inget verkar hjälpa !
bland annat här om dagen, tror det va tisdags , så tog jag hand gräsklipparen o klippte slänter och diken samt lite av den enorma gräsmattan !
 
 
Men icke de inte ! resulterade bara i att jag fick ont i fogar =/
Apropå de så måste jag nog köra i gång åkarn för de e dax och klippa övrig gräsmatta...
 
I övrigt så har vi badat i två dagar nu , helt otroligt att sommaren kommer i slutet på augusti , men jag konstaterade att det är tur att det har varit en sval sommar i år , annars så har jag nog avlidit en smula ;)
 
 
 
 
 
 
Ja även jag låg i vattnet =) har varit så svullen till och från så det har varit så skönt och kunna kyla ner sig!
Ni ser juh vilka elefant ben man har fått !!!!
 
Efter som det va sådan härlig sol i går så åt vi middag ute på baksidan
 
 
Grillat med egen potatis som jag plockat från landet sååå gott =)
 
nej nu ska jag ta och ta en till kopp kaffe och fixa lite hemm sedan blir det en tur till ullboda för och fixa dagis papper ...
 
 

Kommentera här: