Aj aj ont ont !

Har under en längre tid haft ont i svanken på vänster sida och ner i rumpan ,lår och vaden och ibland ända ner till foten ... men jag har som käkat värktabletter och tänkt att det går över !!! men nä , det har bara lugnat ner sig lite för att sedan komma tillbaka och gå ner i foten , man blir juh så trevlig när man har ont iaf jag ... så söndag natt va det riktigt illa , va tvungen och fara hem från jobbet , och det suger !
Men då hade jag så ont att jag bara vill lägga mig ner och gråta och inga värktabletter hjälpte !
Så jag for hem släppte ut hästarna, släpade ut hö säckarna med mycket möda och stupade i säng ... sjukskrev mig även på måndag natt , så igår ringde jag till vc och fick en tid hos sjukgymnasten.

Hon sa att det va ischias men hon trodde inte att det berodde på diskbråck utan bara att disken buktade ut och klämde i mellan åt på nerven , därför den kom och gick , så jag fick en övning jag ska göra en gång varje timme , så jag sjukskrev mig även natten mot idag , vill ha tid och göra övningen och känna om det blir bättre , vilket det har blivit , så som det känns just nu så blir det till och jobba i natt !

Och ingen ridning har det blivit häller , även fast jag vet att det inte blir sämre av ridningen så känns det fel och sjukskriva sig från jobbet för att man har ont och sedan vara ute och rida , kan juh sticka i ögonen för en del ... så han har fått vila =) men som sagt i natt blir det jobb och i morgon så blir det en morgon tur =) längtar !

Men nu så ska jag byta gardiner i kök och vardagsrum känns som om julgardinerna ska ner nu ,sedan försöka sova en stund

adjö

Kommentera här: