Åter igen länge sedan !

Oj oj oj jag får juh skämmas !!!! Denna blogg har ju blivit kraftigt eftersatt :O Ska försöka summera sommaren som varit hittills ;) Ja vad börjar vi me ... Jo vi har varit till Västerås även i år :) vi fick med oss Marie och Mattias , men de va lite nervöst innan , Patrik och Mattias tok skruvade i dagarna 4 , dom hade besiktnings tid på onsdag och då skulle vi rulla ner över :S Men dom lyckades trots 5 tvåor , läckande växellåda så rullade vi mot Västerås och våra bilar rullar snällt både ner och hem :) Västerås bjöd i vanlig ordning på hett väder och många fina bilar och bil köer ;) Jag tappade humöret en sväng ! Vi såg en äldre kar bli överbackad på området !!! Han däckade mitt i en kör gata för mycket öl ! Men han överlevde och ville ha mer öl så de va nog inge fel på han ! Väl hemma så har det regnat , regnat och regnat lite till så jag har inte haft möjlighet att testa longer jorden på grabben heller så oden har haft ett lååångt sommarlov :/ ett tag nu har jag varit så otroligt ridsugen så ni anar inte !!! Ja ja jag får allt vänta i tre till fem veckor till pluss lite till ... Får nöja mig med att gosa så länge ! Mer då jo jag har börjat med den andra delen av band fast hagen uppe vid andra huset över gräsmattan där och de blir kanon bra men jag kan bara göra lite i taget tyvärr ! Älsklingen har slitit på med ved och reglat upp taket i nya garaget också har pappa kommit hit med grävaren så nu har vi planat ut på baksidan av förådet så vi får ännu mer att ställa på och det behöver vi :) Ja så rullar det på ! Bebisen sparkar och lever rövare växer så det knakar , ska på koll i morgon :) Insåg att det bara är tre veckor kvar till BF ... Så i kväll va vi och hämta sängen och monterat i hop och bäddat och gjort klart bebis väskan ! Och innan jag hittade åt bebis kläderna ... Jisses fick vända upp och ner på hela andra huset innan jag hittade lådan jag lagt de i men som sagt skam den som ger sig ;) Så nu är vi alla lite uppdaterade ;)

Kommentera här: