bilder

ja jag lovade juh att det skulle komma lite bilder på det lilla underverket =)
 
 
 
Låt mig presentera Lovis =)
 
Ikväll va det dax för hockey träning för Rasmus , medans han tränade så tog jag på mig en reflex väst och sprang en sväng , det blev 5,6 km på 44 min , ja jag gick i dom flesta uppförsbackar , har inte någon vidare kondis än men den kommer väll !
Har hela 14 kg som ska bort :S men har jag gjort det en gång kan jag göra det igen det är jag helt övertygad om=)
 
kan juh inte bara visa bild på min ena ögonsten här kommer på dom stora med ;)
 
 
Rasmus på Rotsidan en grå dag !
 
 
Även Ronja på Rotsidan =)
 
Nej nu ska jag ta och krypa ner i sängen lilla fröken Lovis tänker nog vakna vid 2 - 3 tiden vill försöka få några timmar sömn =)
Telefonen ska bara få sin uppdatering först =)
 
höres hej
 

 
 

Kommentera här: