Haha kanske dax ...

 
... För en uppdatering 😊
 
Var har vi haft för oss de senaste två månaderna .. Jo snusa bebis 😉 
Den 27 Augusti kom våra. Andra prinsessa Lovis å fort gick det på två timmar va hon framme , men det gick bra de med kände mig otroligt fräsch efteråt ! 
Lilla tösabiten är så där otroligt behändig som Rasmus va , hon tar tutten , äter välling eftersom hon inte gick upp när jag ammade så fick hon börja med ersättning tråkig nog för mig  😔
Men huvudsaken att hon blev nöjd 😊
Hon som sagt äter , sover och skiter å sover på natten gör hon med , vaknar mellan en å två gånger , lite beroende på när hon somnar för natten 😊
 
Annars då ! 
Jo hästarna lever och frodas !!! Med betoning på frodas , skulle ha startat igång Oden för en månad sedan , men jag provade rida och det va jätte härlig MEN min höft och rygg har sagt upp sig lite ! Vissa dagar känner jag mig som Agda 90 år ! 
Ska försöka fixa en tid hos en kotknackare/ massör skulle behöva räta till mitt bäcken och få bort muskel spänningar som jag har 😒 
Jaja nog me gnäll nu har jag juh startat upp bloggandet igen , får se hur länge det håller i sig 😉
Men en sak är skit med blogg.se deras app suger !!! Går inte å ladda ner bilder och inte göra inlägg hur kul är det då 😠nä dom skulle behöva fixa så man kan gör de för som st är nu kan jag inte uppdatera därifrån och inte via sms så jag måste gå in via safari ... Och då kan jag ändå inte ladda upp bilder från telen på bloggen
Så ni få hålla tillgodo med en massa text 😉

Kommentarer:

1 yasmine modell mamma och fru:

skriven

grattis till en liten
hoppas du har en bra kväll

Kommentera här: