Röntgen

Var till övik på röntgen i går !
Fick turligen nog komma in riktigt snabbt på röntgen, så nu är det bara och vänta på svaren !
Dom skulle skicka svaren till min läkare så nu börjar väntan ...
 
Jag hoppas att dom snabbar sig
 vill verkligen inte gå och ha så här ont ... tär inte bar lite på humöret ! 
 
Jag vill upp på häst ryggen igen , jag vill kunna städa och pyssla på hemma här , jag vill kunna vara ute med barnen och leka med barnen , snart kommer snön och då vill jag kunna åka pulka med barnen !
men som det är nu så kan jag inte, har juh tabletter , men jag känner juh av det onda iaf =(
 
 
Idag är verkligen en dag som jag saknar att sitta på hästryggen !
Vill bara svinga mig upp och galoppera i full fart glömma att jag har ont och bara känna fart vinden i ansiktet !
Eller ett svettigt dressyr pass där vi dansar fram !

Stackarn lär juh tro att jag har övergivit han =(
 
 
dressyrtävling och gravid i v 20 ;) de ni !
 
Fina Fina häst <3
 
 
Ja det är sådana här dagar jag får stirra lite mer på Lovis =)
och tänka att ridningen kommer så småningom.....
 

 
 

Kommentera här: