Rygg piiip ...

 Har varit till VC nu och pratat med läkaren !
Fick tack och lov en vettig läkare , hon verkade mån om att hitta felet och hjälpa mig !
 
jag kom in och började förklara hur, vart och när jag har ont , sedan fick jag ställa mig upp ,
tänkte att nu blir det dom vanliga grejerna man ska göra !
och ja mycket riktigt , böj dig framåt , hur känns det bla bla bla ...
men hon såg ganska snabbt att jag inte hade mycket rörlighet i kroppen , jag sa även att jag har promenerat 3-6 km dagligen samt sträckt ut kroppen efteråt !
Sedan fick jag lägga mig ner på rygg och hon kollade reflexer och jag hade nedsatta reflexer i vänster ben och snudd på ingen rörlighet !
Höger va bättre men jag kunde bara lyfta det 15 cm över bänken innan det körde till i ryggen !
 
Fick utskrivet 1g alvedon mot värken samt Orudis också smärtstillande men inflammations hämmande effekt !
Sedan skrev hon en remiss till röntgen , så jag ska dit på dropp in i morgon !
Det blir en slät röntgen hon hade velat haft en magnet röntgen på mig , så vi får se vad det blir !
Sedan fick jag även ta prover på njurarna, sänkan och ämnesomsättningen och någonting mer kommer inte ihåg vad !
 
Så i morgon så åker man på röntgen så får jag se vad dom säger !

Kommentarer:

1 Rebecka i Alanya:

skriven

http://bexcollection.se

Julklappstips!
Läsglasögon i otroliga färger, de populära shamballa armbanden, smycken till mobilen och mycket, mycket mer!

2 Isabella Landeback:

skriven

Ciao! Jag har julkalender i min blogg, hade vart kul om du deltog! Det är riktigt fina priser. Kramis!

Kommentera här: