april april =)

Nej jag ska inte luras , första april har juh varit ;)
 
Men nu har juh vi kommit in i vår månaden april , och jag bara längtas till att snön smälter bort och jag får börja i trädgården !
Tror inte att det bara är jag som är en smula less på snön !
Igår satt jag och skissade för fullt efter att tittat på trädgårds toppen , väldigt inspirerande att se andras trädgårdar, jag fick en hel del tips !
detta är vad jag har kommit fram till , kommer dock ta ca 5 år att genomföra tror jag !
men det kommer och bli bra när det är klart

 
Haha ja ni kanske inte ser vad det är men men ni får ha lite fantasi ;)
Annars så har vi bara njutit av solen umgåtts med vänner och familjen!
bland annat va vi upp till en stuga i närheten , där det serverades våfflor och dagen till ära så va det kanon väder verkligen kanon !
 
 
utsikten därifrån är juh bara helt underbar
 
 
Lilla Lovis fick åka skoter pulka för första gången , det gick alla tiders , hon slöt ögonen och somnade trotts att det skummpa och hoppaade rätt bra =)
 
 
 
Heeeeelt klart sötaste påsk kärringen ;)
just nu saknar jag dom stora rätt mycket ! dom är i fjällen med Mamma och pappa vilket är jätte kul för dom , men som sagt saknar dom mycket !
det blir så tyst ... och det är ingen som stökar ner ...men på söndag kommer dom hem , då är årdningen åter ställd =)
 
ja men då har det juh blivit en liten uppdate ;)

Kommentera här: