Träningsupplägg !

Jepp man har juh börjat träna igen då !
 
Så här ser mitt upplägg ut !
 
Måndag : PW med intervaller , Ridning
Tisdag : Gyma , Bröst & Rygg
Onsdag : Gyma , Mage & Ben
Torsdag : Ridning
Fredag : Gyma , Axlar & Armar
Lördag : PW med intervaller, Ridning
Söndag : Ridning
 
Jag tror att det är ett lagom upplägg; dagarna jag ska gyma blir det även kondition på endera löpbandet eller  crosstrainern , hoppas att jag kan följe detta nu , men det kan bli ändring nu när det är ner åt 15 minus och kallare vissa dagar och då tänker jag inte ut i kylan , så då byter jag bara till styrke träning hemma =)
 
Satt och kollade på tv och såg denna http://www.tvins.com/products/tapoutxt/tapoutxt.php
Såg riktigt roligt ut ;)
funderar på och beställa , men jag ska fundera lite först och följa mitt eget upplägg ett tag först
 
Vad tror ni ! Kommer det funka =)
 
 
 

Kommentera här: