veckans träning

.tjo på er =)
 
En hel vecka har gått med det nya tränings upplägget , och det har gått riktigt bra =)
 
startade juh i tisdags med en tur på gymmet, bröst och rygg stod på chemat , och efter som jag inte är en tok gymmare så vet jag inte vad alla övningarna heter men jag kommer väll och lära mig så småning om =)
 
Började med 5 min löpning som uppvärmining
 
Bröst press med hantlar
Pec dec
Lastdrag
Hantelrodd
Skulderlyft
Sittande rodd
T-bar rodd
Rygg resning
 
jag gjorde 12*3 reps på varje , hade lite olika vikter , ska skriva ner vad jag har för vikt på varje övning kommande vecka !
intresant och se om det blir någon förändring juh
 
På onsdag så var det Ben och Mage som skulle få sig en omgång !
 Började med 10 min på crosstrainern
Knäböj
Liggande lårcurl
Sittande benpress
Insida lår
Utsida Lår
Plankan
Sned planka
Liggande benlyfft m rumplyft
Hängande benlyft
 
Torsdagen så vart det 20 min på motionsyckeln och en ridtur berättar mer om det i ett annat inlägg ;)
 
Igår va det fredag och dax för ett yterligare gym pass
Och då va det Armar Axlar
 
Började med 10 min på crosstrainern som uppvärmning !
Bicepscurl
Bicepscurl med hantlar
sedan en till för biceps men jag hittar inte va den heter !
Press från pannan
Tricepspress
( Både med rep och rak stång)
Axelpress med hantlar
Lyft åt sidan
Hantelrodd
Liggande benlyft m rumplyft
 
Sedan avslutade jag med 20 min på crosstrainern!
det sista passet va riktigt skönt ! va bara jag och en till på gymmet och det är något jag föredrar , för då kan man få in ett flyt på ett helt annat sätt !
Sedan så kan jag koncentrera mig mycket bättre !
men som sagt va riktigt skönt pass
 
Helt sjukt men jag ser fram i mot nästa vecka =)
 
 
 
 

Kommentera här: