Ett tag sedan !

Ja vist hörni !
Har inte riktigt haft tid , dagarna rullar juh som på i ett fasligt tempo ;)

I helgen har stora delar av Hö skörden kommit in i ladan !

Lördagen kom det in 5 lass till ,till hästarna efter det så blev det den traditionella bad turen , 20 grader i vattnet riktigt skönt kan jag lova :)

På kvällen tog vi en åktur med våran pontiac , drog till Härnösand där det var en liten crusing !
Helt underbart väder :)

Söndagen bjöd på ännu varmare väder och ännu mera Hö skulle in !
Började dagen med 2 timmars promenerande med gräsklipparen , sedan packade jag in barnen i bilen för och fara hjälpa till med ännu mer Hö , sammanlagt stod vi i 5 timmar och matad Hö kanonen 18 lass ... Pju säger jag bara ! Kan lugnt säga att jag kände av det i går , hela kroppen hade en härlig träningsvärk !!!
Tänk er och stå och paddla i 5h ;)
Jaja kan juh trösta mig med att jag inte behöver fara på gymmet ;)

Efter det mördar passet med Hö så drog vi allihopa till badhälla och badade av oss allt Hö böss och tände grillen och grillade hamburgare och korv , och mådde bara allmänt gott åt att årets Hö skörd nu va inne , sjukt mysigt :)

Så ni förstår vi har haft en massa göra :)
I vanliga fall så brukar jag och Patrik ta våran årliga resa denna helg , men av olika anledningar så avstod vi i år , vi brukar fara ner till power bigg meet i Västerås på tu man hand och lämna barnen hemma , men som sagt i år blev det inte av , på torsdag morgon var vi i princip på väg , vi velade fram och tillbaka , men det blev till och fara och köpa en grävare i stället !
Men nästa år då åker vi , tror jag ;)

Bjussar på lite mys bilder



Kommentera här: