Super helg :)

Jaaaa på fredag kväll anlände fin främmandet från storstan ;)
Min Goa vän Elli med familj kom och inte en dag för tidigt!

Vart en hel del drick bart på fredagen , det va säkert två år sedan jag intog några större mängder alkohol , men det vart inte så mycket så jag vart dålig , har juh ansvar juh ;)

Lördag vart det en snabb tur till traktordagen och sedan ner till mor min på glassbaronen för och smaska lite glass mycket mumsigt !

Väl hemma tände vi grillen , Marie och Mattias kom på besök , gjorde en rabarber och hallon paj till efterrätt som gick åt som smör i solsken ;)

Senare på kvällen eldade vi i badtunnan och premiär badet var ett faktum !
Sååå jäkla underbart och skönt , vilken lycka , precis som jag tänkt mig att det ska vara :)

Ja söndagen så var det en ridlektion för min del och Elli och Robban for hem över !
Men jag hoppas det inte dröjer till nästa gång vi ses :)

Summa summarum : en helt fantastisk helg ! Umgåtts med underbara vänner ,badat i badtunnan , hästen gick fantastiskt på lektionen , kan inte annat än och le !

Och igår så fick vi in 5,5 lass Hö åt hästarna , så hälften klart ! Bara resten kvar :)

Ja jag kan bara säga att jag känner mig otroligt glad och lycklig just nu !

Bjuder på ett par bilder ;)

Kommentera här: