Tillbaka till vardagen !

Jo men vist !
Så va den "härliga" måndagen här ... Och så även vardagen!

I helgen har vi varit i barsta och firat Astrid som fyllde 80 på självaste national dagen :)
Mycket mysigt , blev bjuden på exotisk planka mycket gott :)

Vi for hem efter som vi inte hade packat några grejer så vi kunde sova i husvagnen , men dagen efter så for vi ut igen med bilen full packad med grejer , känns som om man tar med sig hela bohaget för en natt helt otroligt egentligen !

Patrik och hans far och bror höll på med sjöboden hela dagen och halva kvällen !

Lovis va inte medgörlig på kvällen , fattar inte varför hon inte kan sova borta ! Inte ens i min famn kan hon slappna av och somna !
Men det kommer väll så småningom !

I lördags så for jag och tjejerna hem lite tidigare än Patrik kände att jag ville hem och få något gjort ;)

Gårdagen vart det städning för min del och Patrik han hade lite små fix på Volvon som han vart klar med , Rasmus for på kalas mitt i dagen , sedan när Lovis tog sin em lur så passade jag på och stänga sommarhagen åt hästarna så nu är en klar, nu kan dom få komma hit ;)

Det va våran helg de :)

Ååå måste bara skriva en rad om vad som hände nu på morgonen !
Vi hade precis kommit hem från att skjutsat Rasmus på skolan , satte Lovis i tv rummet och gick på toa , Ronja va också i tv rummet , när jag sitter där på toa så hör jag Ronja , neeeej Lovis !!!
Då har hon lyckats fått tag i saft tillbringaren som stod på bordet och självklart tippade hon ut det över sig själv och golvet , ja inte mer med det ! Bara och byte kläder på jänta och ta fram skurmoppen !
Trodde jag ja !!!! Allt slutade med att allt vatten i hinken va ur tippad över golvet och jag hade två simmande döttrar som tyckte det va jätte kul och halka runt på golvet ! Jätte kul !!! :/

Kommentera här: