Inspirationen vart är du ?!

Ja den är som bort blåst !

Jag förundras över hur fort det går att gå tillbaka till gamla invanda spår !
Nu är jag inne på tredje veckan utan styrke träning , detta pga min egen bekvämlighet, sjukdomar och annat grejs !

Rasmus bröt sin tå och det betydde tre veckor utan hockey, då han inte behövde skjutsas ut till nordingrå så kom latheten ifatt mig och det har inte funnits tid, ork eller lust att sätta mig i bilen och enkommt föra att jag ska träna fara en massa mil, och för min egen del ta tid från familjen för och träna , det har helt enkelt inte känts ok ! ( kanske en undanflykt vem vet)

Nu ska han spela denna vecka och nästa, sedan är det slut på hockey säsongen , och då kommer det inte falla sig naturligt att fara ut.
Så jag behöver en ny plan !
Har tänkt en hel massa, ska jag skaffa grejer hem så jag kan träna hemma , detta har jag kunnat gjort dessa veckor men det har inte blivit !
Vad är det som gör att det skulle bli mer av det fram över !
Så den nya planen är... Jag ska ta kontakt med gymmet i ullånger och kolla där , jag är juh i ullånger dagligdags så efter att jag lämnat på dagis och skola så kan jag och Lovis svänga dit !

Detta låter juh som att det kan funka ! Jag vill juh träna och jag tycker att det är kul när jag väl gör det !
Nu undrar ni säkert , varför inte bara ta barnvagnen och promenera !
Vet inte om jag sagt det , men jag har fått hälsporre och det gör att jag inte kan gå långa sträckor och absolut inte springa ! Vilket är jätte tråkigt :/ men det är bara gilla läget antar jag !

Sedan en annan grej jag funderar över är maten , jag vet att jag ska äta mycket protein men hur gör jag med fett och kolhydrater ? Vet att jag behöver alla delar men hur mycket av varje , de e frågan !
Målet är 15 kg ner och fastare kropp !
Någon som har förslag !
Om det blir som jag tänkt så kommer jag köra gymmet 5 dagar i veckan !
Tipps mottages gärna :)

Haha vart en massa träning svammel detta men men skönt att reda ut tankar och funderingar !

Höres hej :)

Kommentera här: