Dagens pass

Ja dagens pass ... Kändes motigt att fara , Lovis har sovit lite halv taskigt och är inne i en förkylnings period så hon var inte så laddad häller !

Det blev ett kort och intensivt pass ... Eller de vart inte så kort bara en kvart kortare !
Vart ett pass med tre övningar på varje muskel grupp 3*10 och dagen tre lyckliga grupper var axlar,bröst och rygg !

Men kände att det inte va ett riktigt bra pass :/ för lite tid helt enkelt !
Men Lovis va inte alls på humör idag så det blev det de blev helt enkelt !
Får kompensera i morgon och i helg helt enkelt !
Sedan funderar jag på om jag inte ska ta och ändra sammansättningen av muskelgrupper !
Så istället för att kombinera de stora grupperna med varandra så kanske jag ska ta en stor och en liten tillsammans istället ! Som sagt ska ta en funderare på det , alltid bra och ändra lite ;)

Maten idag har beståt av
Frukost : gröt på sportgröt och lite frysta bär ! Och kaffe så klart
Lunch : en avokado och 4msk keso och kaffe så klart där med ;)
Middag : 3dl kyckling soppa med 2msk crème frech !

Tänkte jag skulle skriva ner övningarna på gymmet med men orkar inte riktigt !
Det va inget wow pass och jag var inte taggad precis såååå glömma och gå vidare ;)
Men jag är stolt att jag ändå fot dit och gjorde det ! Nä jag stod och packade ur Lovis grejer i bilen för och gå in kände jag bara , nääää jag åker hem och slänger mig på soffan i stället ! Men som sagt jag gjorde juh inte det känns som om jag kom över en tröskel där ;) vann över min egen lathet och jag vann över den där dumma rösten som säger åt en att slappa , nu när jag tänker på det så känner jag mig riktigt stolt !
Hade planer på och springa/pw till stallet i går men jag vart bekväm ! Klockan är mycket ... Ja ni vet dessa ursäkter kommer fortare än man hinner blinka! Så det blev ingen cardio för jag lät ursäkterna ta över !
Men idag ... Jag vann över järnspökena i morse så de vore klåen om jag inte kan vinna över dom i kväll ;)
Håll tummarna ;P

Bjussar på lite bilder me :)

Kommentera här: