Dagens tränings pass !

Jodå det vart även ett pass idag på gymmet !
Ben och mage stod på schemat ... helt otaggad va jag men bet i hop och körde på , kändes dock att jag inte va upplagd för det , kunde inte köra så tungt som sist utan fick backa på vikterna :/

Men jag är nöjd över att jag ändå för dit och körde ett pass fast jag hellre hade åkt hem !

Tjejerna vad med mig och skötte sig riktigt bra , var väll bara Lovis som vart lite less på slutet !

Ja idag var det benens och magens tur att få sig en omgång , körde juh även magen i går , men det sladdret kan juh aldrig få för mycket träning ;P

Ben press 3*10 -95 kg
Hängande ben lyft 3*10
Ben press breda 3*10-95 kg
Ryggresningar 3*10
Liggande lår curl 3*10-20 kg
Liggande ben lyft 3*10
Sqats 3*10-30 kg ( orkade betydligt mer förra gången)
Rumplyft 3*10
Utfall 6*10-5 kg
Plankan 3*1 min

Ja det vart inget super pass, och känslan va riktigt seg och stum i benen :/
Ja ja nya tag till veckan !
Nu ska jag njuta av en helg i barsta får se om jag får till något träningstillfälle där ute , i så fall blir det cardio med barnvagn ;) men det duger juh gött de me !

Annars kan man juh köra övningar som har kroppen som motstånd , ja vi får se hur det blir med det :)

Nu ska jag förbereda husvagnen :)

Förresten den här utmaningen kanske man ska försöka sig på ;P

Kommentera här: