En helg i barsta:)

Så är denna helg snart till ända !

Packade hudvagnen i fredags och drog till barsta för och hjälpa till med och reparera sjöboden :)
Vädergudarna har varit på bra humör denna helg strålande sol men dock en aningens blåsigt men men man kan juh inte få allt ;)
Lyckades bränna mig i går så idag så tar jag det lugnt med och va i solen !

Lovis har sovit rätt bra i husvagnen ändå , trodde att hon skulle ha svårare och koppla av, men i natt så sov hon från 20:30 i går till 7:30 i morse helt ok ;)
Hon sov även 2 timmar i vagnen igår mitt över dagen :)

Vart ingen riktig motions tur igår utan det blev en promenad till och från hamnen igår kväll med barnvagnen , vet inte hur långt det är men kan väll vara två km kanske , pluss kanske en km när hon skulle sova på fm !
Annars så va det solen och solstolen som hägrade :)
Blev även en tur till lid för mig och Lovis för mamma ville bjuda på en morsdags brunch !
Lovis och Minna stod för underhållningen ;)

När jag kom tillbaka så var Marie och Mattias här ute i barsta och kollade vad vi gjorde :) så det vart lite trevligt surr med dom innan middagen.
På kvällen efter vi hade ätit middag så tog vi kaffe och morsdagstårta på byryggan i kvällssolen helt underbart !

Det är nästan så man blir tårögd när man sitter där och allt bara är så vackert , barnen som leker på bryggan , kaffet smakar såååå gott , godare än någonsin , en idyll utan dess like , jag får bara känslan av en enorm rikedom , känslan av att vara rik , inte rik på pengar , utan en annan slags rikedom!
Vet ni hur jag menar !?
Jag låter bilderna tala för sig själv :)

Kommentera här: